TheHafizz başlangıç süreci biraz sancılı oluyor. Oldu, olmadı acaba tutunabilecek mi derken bi sürü stres. Ama siz ne kadar rahat olursanız bebeğiniz de o kadar rahat yaşar unutmayın 🤗 içinizi ferah tutun zaten 6. hafta erken bi hafta kalp atışı için hep 7den sonraya randevu veriliyor genelde 🌷Bir de Allah göstermesin bir terslik olunca vücut tepki veriyor zaten. Anlarsınız bir şeylerin yolunda gitmediğini.