Kızlar hepinize sağlıklı,sorunsuz gebelikler diliyorum Rabbim sağlıkla bebeklerimize kavuştursun ben iki buçuk aylık hamileyim normalde de panik bir yapım vardı ama insanın kendi çocuğu olunca daha farklı oluyor sürekli vesvese ve korku yaşıyorum aklıma kötü şeyler geliyor 😕 namaz kılıyorum dua ediyorum zaten elimden başka bir şey gelmiyor tek sığınağım Rabbim ama ben de biraz rahatlamak hamileliğin tadını çıkartmak istiyorum önerileriniz var mı okuyabileceğim dualar falan?Kafamı dağıtmak için hat dersi almaya başladım başka bir şey gelmiyor aklıma 😣