En geç doğum tarihi 16 Kasım’dı. Fakat salı günü hafif sancıyla doktora gittim. Açılmam ve sancılarım çıktı. Erken doğum olabilirmişim her an, onu biraz ötelemeye çalışıyoruz hastanede falan yattım ciğer geliştirici vs vuruldum serumlar yedim. Şuan 34+6 olduk. 7-10 gün daha sabretse iyi. Biraz sabırsız bir oğlum olacak sanırım. Pozisyonu tam doğum pozisyonu. Sürekli yatıyorum kalkmıyorum çünkü ne kadar karnımda büyüse o kadar iyi. Allah herkesin yardımcısı olsun. Hamileliğim güzel gidiyordu bir anda çıktı bu. Umarım sağlıkla hepimiz kucaklarımıza alırız