Merhaba bizde bugün tam 14.haftalık olduk sabah kalktığım da bulantım oluyor sadece iştahımız da açıl birde bel ağrılarım var oda artık bebek geliştiği için normal sayıyorum 2 hafta önce cinsiyetini öğrendik doktor %99.9 erkek dedi bu kadar erken öğreneceğimi tahmin etmiyordum sanki biraz erken söyledi gibi geldi bana