Meriwa linamom1 haftasını tamamlayana kadar küvezde kalır canm eğer ömrü varsa yaşar yakınımız 29 haftalık doğum yapmıştı yaşadı maşallahı var riskiniz mi var sizin
Esraugur2310 linamom1 riskli haftaları atlatmışsınız canım kilosu iyiyse sağlık sorunu yok ise küveze bile girmez benim de erken doğum riskim var 34+1 haftaligiz şuan doktorum riskli haftalari geçtik şükür dedi. Küveze girse bile çok kalmaz muhtemelen.
Dumannn linamom1 off benimde 33+5 nst de sanci cikti ultrasonda bi sikinti gorunmuyor. Sanciyi hissetmiyorum sadece bebek toplaniyor o kadar umarim zamaninda dogarlar 😩
Ozgebyr linamom1 arkadaşımın 28 haftalık doğdu yaşıyor çok şükür biraz nasiple ilgili nasibi varsa yaşar inşallah da yaşar Allah size bagislasin
SEVGiHASAN linamom1 rabbimin bileceği iş canım ama doktorum çok sıkıntı olmaz biraz yenidoğan ünitesinde kalabilir dedi belki gerek bile kalmaz dedi rabbim hakkımızda hayırlısını nasip etsin inşallah ❤️Bende ikizlerimi bekliyorum🥰🥰
Meriwa linamom1 37 altı risklidir ama korkma sen allahım sağlıklı doğum nasip etsin yat dinlen stres olma kendini yıpratma moralini yüksek tut bu tarz şeylerde cok önemli
Sancar Safie aslında bı sıkıntı yoktu. Hergun bebegımı emzırdım gıdıp. Hatta sabah 10 da gıdıodum aksam 8 e kadar hastanede kalıodum. 2 saatte bır ozel odada emzırıodum
Semanur-54 İçinizi ferah tutun yeğenim de 34 de sezeryanla almak zorunda kaldılar bebeğin eşinin yaşlılığından dolayı 2520 kg doğdu ve küveZe falan da almadılar çok da sağlıklı maşallah 🤗