karanim24 3 aylık hamileyim son 4 gündür idrarım saatte bir gelmeye başladı gece gündüz farketmiyor enfeksiyon da yok bana bi yardımcı olun😑
MiniKaya karanim24 sistit olmuş olabilirsiniz sürekli tuvalete çıkıyorsanız damla damlada olsa çok idrarınız var gibi hissediyosanız yüksek ihtimal sistit olmuşsunuzdur
maras46 karanim24 benimde öyleydi çok fazla su ihtiyacım oluyordu içiyordum bu seferde dogruuu lavaboya koşuyordum sonra kendiliğinden geçti.Enfeksiyon falan yokta mesaneye oluşan baskıdan kaynaklıymış
AselinAnnesi12 35 haftalık hamileyim ve hamileliğimin başından belli bu durum var bendede malesef 🤷🤷 üstelik zaman geçtikçe azalması gerekirken daha çoğalıyor çok fazla su tuketiyorum belki ondan ama ciddi anlamda hayatımi çok zorlaştırıyor 😢