Aselinannesiii Merhaba bugün 8.günümüz karantinada pozitifiz karantina bittikten sonra tekrar test yapılıyor mu negatif mi değil mi diye. Hastanede doktor yapılmıyor artık direk negatif sayılıyorsun dedi ama sağlık ocağındaki hemşire yaptırcaksın diyor
Aryaliya Hayır 9. Gün dolduğunda negatif sayılıyır ve yapılmıyor tanıdığım atlattı Sadece kan testi yaptılar ona tekrar covid testi yapmadılar şuan normal hayatına döndü