Duru999 yani tabi siz bilirsiniz ama ben hamilelikte her şeyin de bu kadar abartılmasını doğru bulmuyorum. Bu olay sadece Türkiye’de böyle abartılıyor, ne olsa doktoruna sor deniyor, yurt dışında yaşanlar ölsün o zaman :)
bu haftalarda meyve yiyemiyor olabilirsin, meyve suyu seni rahatlatıyor olabilir, o zaman bir süre meyve suyu içerek alırsın c vitamini, zaman ilerler meyve de yemeye başlayabilirsin o zaman da canın hangi meyveyi çekiyorsa onu yersin, asla içilmez sakın yapma diye bir şey yok. Bu kadar ufak şeylere takılarak çoğu kadın hamileliğin tadını çıkarmak yerine haftalarını endişeyle geçiriyor çok üzülüyorum.
(Tanı konmuş bir hastalığınız vardır, ona göre beslenme planınıza dikkat etmeniz gereklidir bu bambaşka bir durum ama durduk yere de meyve suyu içiyorsunuz diye zehir içmişsiniz gibi olmamalı bence)
mesajım da asla polemik oluşturmak amaçlı değildir kimse üstüne alınmasın, ben sadece genel olarak abartı konusunda fikrimi söyledim 🌸