4-5 gündür gribim. İlaç içemiyorum hamilelik sebebiyle malum. Bol su, c vitamini takviyesi filan her şeyi denedim ama dün geceden beri pek iyi değilim. Bi de kramp giriyor karnıma. Hem bebeğe baktırmak, hem de gribim için kadın doğum aciline gitsem bakarlar mı? Yoksa normal acile mi gitmem lazım?