Baybymucize benim de enfeksiyon çıktı ama ben tabi hiç hissetmedim gebeliğin başından beri gelen açık renk akıntım vardı hep onun dışında tuvalete sık gitme durumum şimdi daha fazla ama öyle günlük yaşamımı etkileyecek derecede değil, antibiyotik verdi ama geçen gün tekrar enfeksiyon çıktı. Ama kendi doktorum değil bu kez aile hekimliğinin rutin kontrolünde çıktı ve geçmediğini orda Anladım. Şimdi şehir dışına çıkıyorum daha doğrusu 33.haftadayım ve ailemin yanına gidiyorum orda doğum yapacam artık orda tekrar gidecem arada önemli testlere gittiğim doktorumdan takip edecem. Riskleri de beni de çok korkutuyo ne yazık ki, yani günde 2-3 defa çamaşır değişikliği yapıyorum, eşimle korktuğumuz için son aylarda birlikte olmadık. Her ne kadar riski yok denilse de benden daha çok korkuyo 😊 onun dışında neden kaynaklanıyo bilemiyorum ama tedirginim elbette