Sulenur06-19 Arkadaşlar 32 haftalık gebeyim sol gözümün altında arpacık çıktı hastaneye gitmek istemiyorum bı zararı olur mu acaba? Daha önce çıkanlar var mı? Ne yapabilirim evde doğal yollarla 😏