AZE62 Aynısı oluyor. Bebegim gunduzleri çok.hareketliydi ama gece beraber uyur sabah beraber uyanırdık hiç hissetmezdim doğdu beslenme dışında ağlayıp huzursuz olmaz sallamam bile hemen uykuya dalar deliksiz uyur. Gündüz de bi o kadar hareketli daha 2 aylık nerdeyse kalkıp yürüyecek öyle hareketli. Anne karnında nasılsa doğunca da aynı oluyorlar.