Merhaba Kızlar az önce Sleepy bebek bezi aldım kullananlar varsa yorumlarınızı bekliyorum.İlk oğlumda prima almıştım en iyisidir diye çocuğum mahvolmuştu denemediğim pişik kremi kalmamıştı cahillik işte bezi değiştirmek sonradan aklıma gelmişti molfixe geçmiştim ve çocuğumda bir daha pişik olmamıştı şimdi içeriğini araştırdım Sleepye karar verdim ama yinede aklıma takıldı acaba kullananlar memnun mu?