Selam kızlar 14+2 haftalıkken yani geçen hafta kontrolümüz vardı .. beni muayne etmedi ultrasonda baktı sadece sağlıklı bir bebek dedi sadece ve bebeğin ense kalınlığına bakmadığını buna gerek olmadığını söyledi ailede genetik sorun olup olmadığını sprdu yok dedim eşimde de aynı şekilde yok .. ona bakmadı ve ben tedirginim içim rahat değil bana gerek yok şmdiki teknoloji herşeyi gösteriyor onlara eskiden bakuyorduk dedi … şimdi 15 haftama Girdim içim hiç rahat değil .. ne yapmam lazım bilmiyorum