Anneler günaydın. Hamileliğimin başından beri akıntım vardı, enfeksiyon çıkmamıştı. İç çamaşırım bazen ıslanıyordu bu akıntıdan, kokusuzdu. Neyse bugün lavaboya gittiğimde afedersiniz ama bildiğiniz balgam gibi, sümüksü yoğun bir akıntı geldi beyaz renkte. Sizce normal midir?