Mrb 7+0 2 haftadır sürekli safra kusuyorum bu sürede 2. Kez hastaneye yatışım yapıldı hiç bisey yiyemiyorum 1 yudum su bile içemiyorum direk kusuyorum günde 9 u buluyor kusmalarim kiii 9dan sonra gözümü acil de alıyorum Metpamit dramamin ulcuran zofer prilam hiç biri ise yaramıyor çok yorgun ve halsizim sadece safra kusuyorum ve artık bütün vucudum ağrıyor memleketimizden çok uzaktayız hiç kimsemiz yok eşim de çok yoğun çalışıyor izin alma ihtimali olmuyor tek başıma kusmugumla ölümü bekliyorum sanki çok yoruldum bunları da neden buraya yazıyorum bilmiyorum ama daha 10 dk önce kusup şuan bulantidan duramıyorum 😢