Kokusu olur bir anda aklına gekir onu yedigini hayal edersin olsa iyi olur dersin 😂 sonra nefsine sahip cikamiyorsun daha da çok canın istiyor aşerdigin yiyecek 😂 sonra ona yakın birşeyler yiyeyim diyorsun oda olmuyor illa onu yiyeceksin baya seni zorluyor benim 2. Hamileligim hiç olmayan birşeyi çok şükür istemedim hep basit şeyler alıp yiyorum böyle oluyor rabbim kolaylık versin hepimize