Tugba0101 Merhaba güzel anneler, oglusuma nakışlı isimli hastane çıkışı yaptırmak istiyorum instagramda sayfa tavsiye edebilcek olan var mı?
Minikbebegimm Tugba0101 kubisinhobisi sayfasinda yaptirdim. Cok ilgili bir bayan, işinden de cok memnun kaldım tavsiye ederim
Vosvolicee Tugba0101 bende bu sayfadan yaptırdım 😍 kesinlikle çok kaliteli ve güzeldi canım tavsiye ederim kesinlikle . Baya araştırmıştım bende en son bu sayfayı buldum ve bu görseldeki ürün Prensesimin♥️ İnşallah hayırlısıyla giymeyi nasip eder Rabbim ♥️🙏🏻🤲🏻 https://www.instagram.com/p/CF8ML6XlA8Q/?igshid=13is7u3u8z56y
haziranin25i Tugba0101 tesadüfen internetten bulduğum çikolata atölyesinde 10 lu isimli hastane çıkışını 150 TL ye yaptırdım kuzum
Betul-35 Minikbebegimm merhaba canım dediğin sayfaya baktım şimdi çok hoşuma gitti yaptırmak istiyorum ben de kumaşı falan güzel demi
ozum_09 Merhabalar kuzenim hediye olarak yaptırmış çok memnun kaldık hem kumaşı,hem işlemesi instagram da azradesing sayfasından kargo da bedavaymış bi inceleyin derim ben. Sayfayı aşağıda paylaşıyorum.Yardımcı olabilmişimdir umarım😊 https://instagram.com/azradesing?igshid=gl52t7neby5c
Minikbebegimm Betul-35 yıkadım ütüledim bir sıkıntı olmadı. Ama bu işlerde genelde düz beyaz ya da krem ürünler kullanildigi için normal hastane cıkislari gibi olmuyor ama böyle pamuk duz kumaş gibi düsunün
Mom046 Tugba0101 tugbakugu sayfasını göz atmanızı öneririm bize arkadaşımız hediye yaptırıyor oradan güvenilir bi sayfa