SnFk Kızlar kahvaltı ederken ya da kahvaltıdan sonra tansiyonum düşmeye başlıyor. Oysa ki normal kahvaltı ediyorum. Geçen 8/4 oldu tansiyonum. 33+2 deyim. Neden böyle oluyor bilgisi olan var mı? Bi anda çarpıntım başlıyor ve gözlerim kararıyor.
Memetzeynep SnFk benim doktorum hamilelikte normal dıyor dun bende öyle oldum tuzlu ayran ıctım yoksa ayagı kalkamadım
MiasMom SnFk abartmadan tuzlu şeyler ye canım tuzlu ayran falan iç , uzandığında da başının altına yastık koyma ama ayaklarının altına koy öyle tansiyonun dengelenebilir
SnFk Memetzeynep zeytin yedim bende bi kaç tane. Ayağa kalkarsam bayılacak gibi oluyorum zaten. Bu tansiyon oynamaları inşallah bebeğe zarar vermiyodur 🤦🏼♀️