Arkadaşlar adettıme 2 hafda kala gögus lerim ağrıyordu ben umursamadım adet olcam diyee smdı ise 5 gün adet gecikti hala agrıyo test yaptim 2 gün oldu hamileyım öğrendim doktora gttım kesem gözüktü çok şükür ama hala gögüslerım agrıyo neden bılen var mı? Yardimcı olur mu şuan 5 hafdasındayım