B8use Kbr banyjem reflu yatagi wewell temassiz ölçer bugun yogurt mayaladim 42 45 derece olmasi lazimmis sütün hemen ates olcerle olcuverdim cok hosuma gitti hem odayi hem vucudu hemde obje olcumu yapıyor .
Pinarsalih Kbr weewell marka kulaktan ölçen ateş ölçer aldIm yorumları çok gğzel henüz kullanmak nasip olmadı
Gizemgizem Kbr microlife marka ates olcer aldim. Reflu yatagi yerine yan yatis yastigi aldim onu lazim olursa alirim dedim
NazlOnartYing Ateşölçer olarak Braun termoscan 7 aldım hem kulak hem de alından ölçüyor ve çok memnunum reflü yatağı da sevi bebe'nin yatağını almıştım ama daha pek kullandığımızı söyleyemeyeceğim
MelekBK Ateş ölçeri normal olanlardan aldım, makas törpü vs beraber satılan setler oluyor sevibebe falan. Civilde de var. Ben internetten aldım atesolcer de var içinde. Reflü yatağını henüz almadım bı problem olursa ona göre almayı düşünüyorum
B8use Kbr canim ben hastaneye gittigim.zamanda temassizla ölçüyor doktor yani bana hep temassiz denk geldi pratik diye . Onun disinda surekli ayni sonucu verdi baska bi ürünle karsilastirma yapmadım henuz ama simdilik sıkınti yasamadim .
Seda42 Kbr canım reflü yatağını e bebekten almıştım gazı olunca kızımı hemen yatiriyorum kiraz çekirdeklerini isitiyorum çok rahatlıyor tavsiye ederim
Gozdealpu Klasik koltuk altından ölçen ateşölçerden aldım bugün. Wee marka. Başka yerde 10 tl ye görmüştüm. Henüz ne alacağıma karar vermemiştim. Bugün yerel bir süpermarkette 7 tl ye görünce aldım. Oda ölçer, su ölçer gibi özellikler önemli değil benim için. https://urun.gittigidiyor.com/bebek-anne/wee-baby-301-dijital-ates-olcer-347135867?pkw=&pmt=&sc_gcsp=gg&ggmktg=PaidSearchPLA2322471273147836852791220856207%7btype%7d347135867*pla-388309856344&gclid=EAIaIQobChMIv9OljuL72gIVSrTtCh1cTQwgEAQYCCABEgIqLvD_BwE&gclsrc=aw.ds&mpch=ads&scxid=14489-145818-2357-0