maria12 Kızlar doktor 12. haftada cinsiyet tahmininde bulundu ama kesin demedi. Sizin doktorlaron tahminde bulunduktan sonra değiştiğini söylediği oldu mu
Annelikduygulari maria12 banada 12.haftada kız gibi gözüküyor dedi yarın net sonuç alıcam artık bakalım değişirse yazarım :)
yasemin333 maria12 11+3 de %60-70 kız genelde söylediklerim doğru çıkıyor değişmiyor dedi inşallah öyledir 😍👧🏻
maria12 Annelikduygulari mutlaka yazın çünkü bana da kız dedi 1 ay sonra netleşir dedi ☺️ Beklerken insan heyecan yapıyor. Saat kaçta gidiyorsunuz ☺️