tugbasr Merhaba arkadaşlar. 30.haftama girmiş oldum ve geçen haftaki kontrolümde bebek doğum pozisyonundaydı. Şu an hareketlerini vajinada çok aşağıda hissediyorum yani. Bu durumu yaşayan, bilgisi olan var mıdır acaba?
Aynurr16 tugbasr 29. Haftadayım dün benimkide baş aşağı duruyodu ama gece düzelmişti sanki boşlukllarda hissediyorum ama bazen vajinadada oluyo dönmüş demekki canım