Persembe günü tüm kiyfetleri utuledim çantayı hazırladım aksam üstü yemek yemeğe oturdum sancı gelmye başladı sabh sancim vardı ama ustne varmadım 7 gbi hastaneye gittm gece 10na kadar nst bağlı kaldım sancılarım 70 üstü oluyodu ben 4tne pozitif hamile geliyo diye duyunca hastneden çıkmak istedim doktor sezerynlisn ağrın olmaması lazm normal doguramzdn dikislerin acilirsa sancidan acilabilir dedi ben imza atıp ciktm tabi sabh 5te sancim cok olmya başladı yine hastnye geldim sabh 10 gbi sezeryna alındım kizm doğmuş ama ben uyuyodum yoğun bakımda kizm dha gormedim 32+5 ti