Bernamasalikra 30+2 haftalığım benimde sizin gibi ellerim ayaklarım ateş atıyor çok daralıyorum terliyorum aldığım nefes bana yetmiyor sanki darlanıyorum ve doğumu düşündükçe sanırım korku heyecan stres hepsi birleşiyor 😶 üstüne bide artık göbeğim iyiden iyiye şişti ve sertleşti eskisi gibi rahat yatamıyorum kalkamıyorum oturamıyorum yinede herşeye rağmen oğluşum hissetmek harika . Yalnız bidahaki bebişimi kesinlikle bu aylara denk gelmeyecek şekilde planlayacağım 🤗