Mspimpirik çok haklısın canım.. Bu bence toplumumuzun anlamsızca bir dayatması çünkü.. Mesela ben de normal gelirse kızım normal düşünüyorum, fakat olmazsa da sezeryan olacağım ve kimseye de sağlık sebebimi vb söylemeyeceğim. Keyfim öyle istedi sezaryen oldum diyeceğim, bir postta çok tatlı bir hanımefendinin hem de kendi ailesi tarafından normal olsun baskılarına maruz kaldığını anladığımda bu kararı aldım. Hem de doktor ona zorunluluk koşmuştu sezaryeni ve ailesi buna rağmen anlamsızca ısrar ediyordu.. çevremdekiler de sezaryen olmalarını bir özürle, açıklamayla devam ettiriyordu.
Yetsin artık bence, ve hatta normal ya da sezaryen doğuralım, hepsine sezaryen ve keyfim öyle istedi diyelim toplumdaki "omo o zomon doğormoş olmozson"cı yaşlı teyzeleri sinir edelim😀 Böyle bi karar alsak çok güzel olmaz mı ya?