Ya benm saçlarımda ombre var ama iyice uzadı diye saçım çok aktı ve ben gebe kaldığımı öğrenmeden önce boyatmyo düşünüyordum çalışıyorum diye erteledim hep. Sonra gebe kalınc kaldı. Gebeliğin de boyayan var mı saçını ? Doktorlar şmpuanda bile kimysal bar diyor ama kafamda deli sorular sizler ne diyorsunuz?