39+5 haftalığım saat 22.00 dan beri adet ağrısı gibi ağrım var 1 saat önce ılık bir duş aldım sancım geçmedi saat 00.00 dan beri de yatıyorum zaten yani dinleniyorum ama geçmiyor duşla dinlenmeyle geçmedi yani ama 5-6 saattir şiddeti de değişmedi hep aynı düzeyde ağrıyor hafif adet ağrısı gibi böyle ağrı yaşayıp sonra doğum yapan oldu mu acaba yoksa düzensiz sancılar yaşayıp geçiyor mu bilemedim ben bu ne ağrısı yardımlarınızı bekliyorum kızlar