İyi geceler kızlar. 26. Haftamda karın sertleşmem başlamıştı ama çok çok nadirdi şimdi 30 haftalık olduk. Bugün kasılmalarım çok sıklaştı. Düzenli değil düzensiz ama sık geliyor kasılırkende sanki alt tarafıma bir ağrı giriyor nasıl tanımlayacağımıda bilemedim. Karnım gergin oluyor ve semsert oluyor. Eşim işte sizce annemi arayıp doktora gitmem gerekirmi yoksa daha takip edeyimmi. Bebeğim hareket ediyor bu arada