2148 Kızlar bugün 30 haftalik olduk, ve bugün çok kötü hissediyorum kendimi bulantım var midem çok yanıyor ve hiç böyle olmamıştım, evim hastaneye bir saat uzaklıkta üşeniyorum gitmeyi,sizce gebelik zehirlenmesi olabilir mi
yaseminyasemin 2148 30 la 33 haftala arası bendede oldu bulantı özellikle mide yanmasından uyuyamıyordum kafamı yastığa koyamıyordum şuan 34 bitti çok şükür geçti ikiside Allah şifa versin canım geçer inş
Buseyrd Gözlerde yüzde ellerde bacaklarda belirgin şişlik tansiyon yüksekligi baş ağrısı sağ üst ciğer hizasında ağrı var mi
Buseyrd 2148 ozaman normal bir durumdur bebek büyüdüğü için artık baskıdan kaynaklı organlara hazımsızlık mide yanması bulantı olabilir diğer belirtiler varsa ozaman sıkıntı tabi ama çok şükür yokmus en önemlisi tansiyon alet varsa ölçün 140/90 olmaması lazım birinden biri bile bu değer olsa yeterli muayne olmak için
Buseyrd 2148 meraketmeyin ozaman tansiyon rakipleriniz iyise sıkıntı yoktur ama evde bı tansiyon aleti bulundurun onsmli çünkü soda için varsa rahatlatır biraz sizi