Kizlar benim oglum 8aylik emziriyorum.. ama 14+2 hamileyim. Cogu kisi bana 8aylik bebegime sütüm sehirleyici oldugunu söyledi hamile oldugum icin. Kadin doktorum bi sakincasi olmadigini söyledi gebelikde sütün tadi zaten degisirmis oglumun kendisinin birakmasini söyledi.. sizin bi bilginiz varmi?