Aysimamizz Kizlar emzirme yastığı gerekli birşey mi aldım ama kullanilabilir bir seymi merak ediyorum varmı kullanan.ben sezeryan olacağım için kolaylık olacağını dusundum
Ilawka Aysimamizz evet ben ilk kez 10yil knce aldim cok rahatdi simdide yeni eogurdum hala kullaniyorum cox rahat ve isime yariyo
Mamys Aysimamizz gayet ise yarıyor canım hem alttan sana destek veriyor kolun agrimiyor hemde dikislerine direk ağırlık olmuyor
Epifenomen Aysimamizz çok rahat edersin ben bayadır uyurken hamile destek yastığı olarak kullanıyorum sağa sola dönerken bebeğe zarsr vermiyorum rahat oluyor🙈
Atlasmom Zten asil sezryan sonrasi kullanimi cok rahat oluyor dikisleriniz zorlanmiyor daha konforlu emzirebliyosunuz almakla iyi etmissiniz bnce
Atlasmom Aysimamizz bebek 6 aylik olunca ilk oturmalarda yani oturmaya alisincaya kadar da destek yastigi olarak kullaniliyor onlar aklinda bulunsun🙂
Aysimamizz Kizlar yorumlarınız için teşekkürler aldım ama kullanmaya kıyamıyorum yeni kalsin istiyorum 🤭😃