2bebek2deli epidural ile yaptı doğumu iğneyi erken vurdular hissetmemesi gereken acıları hissetti ve çok canı yandı doğumhane ayağa kalktı resmen dedik içerde kesiyorlar herhalde kapıları kırıp içeri girmek istedik allahım kimseye yaşatmasın ve vakumla bebeği çekmeye kalktılar abim doğum esnası yanlarında olup gördüğü için de şahit oldu bazı şeylere izin de vermedi vakumla çekmeye tehlikeli olduğu için gelinimiz de defalarca kez bayılıp ayıldı doğum esnasında Sonrasında hatasını kabul etti ama ne olur ne olmaz sen doktorsun iki tane can var elinin altında hata yapma gibi bir lüksün olamaz