tgbktszdmr Gamzeaykn doğum paketi aldık biz Canım memnunum fiyat ve doktor olarak. Özele gideceksen doğum sürecinde almalısın devlet düşünüyosan gerek yok
Eslina175 Gamzeaykn tabiki canim ozele gideceksen paket almadanz gitme derim batarsin🤑Her kan her muayene ntsye kadr ekstra ucret alirlar.Taramalar zatn dunya para. Paket alirsan hepsini dogum ve sonrasinida kapsiyor refakatciya kadar🥰
Eslina175 Bal1407 ben 5bin tl odemistim icerisinde tum muayeneler taramalar kanlar nts vs hersey dogumda 2gece yatis ve refakatci yemek vs vardi. Paket alirken icerigini cok iyi kontrol et canm