egeninincisii Sibelozdemir06 Kasılma anı çok sert olmalı doğum diyebilmek için. Bebek bir yerde inanılmaz toplanıp sertleşiyor ve bu kısa sürmüyor. Beş on dakika öyle kalıyor. Ben baskı hissetmemiştim o yüzden yorum yapamayacağım 🌸
ecembugra53 Sibelozdemir06 cok normal canım bende aynıyım dak tur sancını kontrol et dayanılmayacak haldeyse 5 dak indiyse acile gir canım
Sibelozdemir06 Aycayamac karnım sertleşiyor bir anda sonra tekrar eski haline dönüyor şeninde mi öyle
Aycayamac Sibelozdemir06 benim hep sert toplanma harici bıçak saplanır gibi kasılma oluyor yarım saniyeden fazla duruyor bi rahatlama sonra birdaha aynısı oluyor
Aysimamizz Bendede kasılmalar oluyor ama kısa sürede düzeliyor şuan 30 haftaligim ama baya önceden başladı kasılmalar sertleşiyor nefesimi kesiyor kasilinca sonra geciyor
Sibelozdemir06 Aycayamac bende bıçak saplanır gibi olmuyor ama baskı olduğu zaman bıçak saplanır gibi oluyor vajinaya