Merhaba anneler dogum sonrasi sol bacağımda aniden şişme olup kan pıhtılaşmasi oluşmuştu bende. Bu nedenle sol bacağımdan anju oldum şu an hala kan sulandirici igne kullanıyorum günde 2 kere. Benim gibi olup 2.gebeligi olan var mi ya da çevrenizde duydunuz mu? İlk gebeligimde bu olayı yaşadım şimdilik zaten bebegim 3 buçuk aylık küçük fakat 2.gebelikte sorun yaşayan var mı ?