Ayseonayli4554 annem orada. 2 ay kaldım manisada özgürdü doktorun adı sanırım inanılmaz tatlı 😂😂 ve uzun uzun bakıyor. Valla keşke orda otursaydım da doğumum orda olsaydı. Devlet değil özel gibi ilgileniyorlar. İstanbuldaki özellerden daha ilgililer hattta😍