glsmatar Daha yeni hamileyim ama aşırı bı sinir durumu var normal mi çok saçma şeylere sinirleniyorum
Linma60 glsmatar bende aynı şekilde saçma sapan herşeye sinirleniyorum. Sürekli Bi gerginlik var üstümde anlamsızca büyük ihtimalle hormonlardan dolayıdır çünkü alakasız şeylere sinirleniyorum
shnd-01 Bi kısmı hormonlar bi kısmı psikolojik maalesef . Bebeğiniz ve kendi sağlığınız İçin sakin kalmaya çalışın
tgce_brs 30.haftadayim şu sinir bende eeennn başından beri var. Dogurana kadar birisini kesmesem bari. 😂
Haticekablan Bende sinir diyemeyeceğim ama garip bi ruh halindeyim bu aralar mutsuzum yalnız hissediyorum başedemeyecek gibi oluyorum bütün bunların sorumlusu bu hormonlarmış tez zamanda bebislerimize kavuşup bu durumlardan kurtulmak ümidiyle🤭