Merhaba, öncelikle yeni üyeyim o yüzden acemiyim biraz :) adetime 4 gün kala erken gebelik testi alıp denedim ve belli belirsiz hayalet ikinci çizgi çıktı ama yok gibiydi kafam karışık adetimi beklemek istiyorum kan testi için de ama sizce hamilemiyimdir ? :)