Esma5825 Çok yemeyin 😖 Ben neredeyse günde yarım kilo yiyordum desem abartmam ☺ Doktorum günde 3 dilimden fazlası yok , fazla şeker içeriyor , şeker yüksekliği de gebelikte görmek istediğimiz en son şey dedi . Ekmekle bir tutuyoruz muzu da haftada 1 tüket dedi . Gerçi benim bebeğim 2 haftaya yakın önde gidiyor bu uyarıları ondan sebep aldım ☺☺