Papatya06 Hanımlar ben 28 haftalık hamileyim bu zamana kadar bebişimi kasıklarımda hissediyordum ama bir kaç gündür daha yukarı çıktı sanki 😎 hani 7. Ayda çocuk dönüyor diyorlar ya acaba döndü mü 🙈
Mine8191 Papatya06 bende 30.haftadayım canım benim de yukarı çıkıp indiğini hissediyorum çok şükür 🥰🤲