Eeliff_ 6+2 de kalp atışının izleri vardı ses yoktu ama bir sonra ki gidişim de bir hafta sonrası ses vardı ama dinleyecek ben yoktu o kadar kötüydüm doktorum diyo bak bebeğine dedim bakamam diyo bu halde olman onun suçu değil keşke baksaydım yavrucuk üzülmüştür şimdi