Bensuu Esinss ateş yapar kolun halsiz olur ağrır biraz kullanamzsın, ben kedi köpeklerle ilgili olduğum için öncesinden var doz doz tetenoz aşım, kaldığım yerden devam edicek dr kaç defa olunuyor bu aşı gebelikte
CerenSelvi Esinss bir saniye bile çekmedim. Korkmayın, herkeste aynı olmaz, kendinizi kasarsanız acır
sudamlasi Aşı olcagın kolunu kullanmazsan daha az ağrın olur ama bünyeyle de alakalı ya bnm 1 hafta sürdü hassas ım kimisinin 3 gün ama korkmayın
cennetinsusu Esinss iki doz hamileyken 3. Bebek 3 aylıkken 5 e kadar var onlarda 1 er sene arayla 😊 3 ten sonrası isteğe bağlı
ZeynepKeke Hic acımadı hemsire buz koy 1 saatte 1 dedi ağrısı olmadı cok az kaldırınca hissediyosun ama hicbirseyi yok☺