DaisyMom gkcy canim bize de haber et merak ederiz.InsAllah var gibi gozukuyor adetime 5 gun kala benimde boyledi.
EsraMM gkcy inşallah vardır her geçen gün netleşiyor bende denemiştim adet olmadan her gün yaptım her geçen gün o çizgi daha da yakın oluyor 🥰
Mirayy-yy gkcy silik çizgi var daha çok küçük bendede böyle oldu şuan hamileyim birdahaki denemenizde koyulaşacaktır varsa zaten olmasa hiç çıkmaz diye düşünüyorum
gkcy Purpura26 https://hizliresim.com/7O00gw https://hizliresim.com/DBJFbj https://hizliresim.com/YzhDuo sabah bir daha yaptım dediğiniz gibi bir daha bakarmısın 🤲😔☺️
EsraMM Purpura26 gkcy kesin var bendede böyle çıktı bi kaç gün kala şimdi 24 haftalık kan verin bence hemen
Purpura26 gkcy Yumurtlama takibi yapıyor musun bilmiyorum ama 10 gün önce döllenme olmuş gibi duruyor 😃
bltern1 gkcy yok aşkım adetin 3 gün geçsin öyle iç. Adet olursan adetin bitince 10 gün soğan suyu iç gün aşırı ilişkiye gir öteki aya hamile kalırsın heralde