Merhaba hanımlar, 30 haftalık hamileyim 16. Haftamdan beri çatlak önleyici olarak lierac kullandım hiç çatlağım olmadı şuana kadar ve bitti doğuma da az süre kalınca alsam bitiremem kutuyu diye doktoruma danıştım kendisi madecassol diye bir merhem verdi ilk defa bugün kullandım kokusu kötü ve sürülmesi de biraz zor içinizde kullanmış ya da bilen var mı işe yarar mı sizce yoksa lierac mi alsam tekrar bilemedim.🙄