Tolsel 27 gün oldu Doğum yapalı artık baya hareketlendim ama eğilince ya da çocuğu ayakta durunca çok belim ağrıyor inşallah kalıcı olmaz kızlar sizin de ağrı oldu mu
DenizYagmur Bende ilk doğumumda yapmıştım doğumdan sonra bir süre agri oldu ve geçti ama yıllar geçmesine rağmen ben çok nadir de olsa agri yaşadığım oluyor