Kızlar hamileyim evliligim de enfeksiyon olduğunu öğrendim bekarken hiçbirşey yoktu gayet iyiydim evlendikten sonra enfeksiyon başladı ne kullandıysam olmadı hamileyim şuan 5. Aydayım idrarın bulanık bulanık geliyor süt kesiği gibi akinti oluyor bazen koku oluyor Sari beyaz geliyor ara ara renk değişiyor bugün doktora dedim sol kasık ağrım oluyor bazen dedim idrar ve 4 tup kan aldı pazartesi wp üzerinden görüşelim dedim ama tahlillerim çıktı birşey anlayamiyorjm sizde normal mi kızlar bu durum benim gibi olan varmı bulanık gelmesi