Korona doneminde devlet yada özel hastane gitme açısından ne dusunuyorsunuz ozel yada devlet Hastanesi’ne gidenler fikirlerinizi bekliyorum ,özel hastane herzaman daha avantajlı ama pandemi döneminde devlet hastanesine giden varmı ve hamileliğinizin kaçıncı ayında özel hastaneye gitmeye başladınız fikirlerinizi bekliyorum kizlar