Merhaba kızlar ben klomen inofolic ve catlatma ignesini deniyorum 2. Kez gecen ay kullandim olmadi ignenin 14.günü leke geldi 15.gun regl olmustum bu ay 11.gun test yaptim 2 farkli markanin idrar testi ikisi de cok silik sekilde pozitif cıktı heveslenip kan verdim kan sonucum 0.715 cikti 12.günü aksami koyu pembe leke geldi 13.günü kahverengimsi bordomsu leke gelmeye devam etti 14.günü yani bu sabah cok asiri sancim oldu ama pede 2 damla geldi daha pedim bile batmadi sadece idrar sonrasi sildikce bordo kahvemsi leke gelmeye devam ediyor sizce bu 2 gündür nedir yerlesme kanamasi olma ihtimali var mi kac gün sürer ki yerlesme kanamasi yasayan varsa bilgi verirmisiniz