Gul_anne evet doğru canim.
14 gün sonra iğne etkisini kayp ediyor eğer bu sürede düzenli ilişki olduysa ve eşinin de sperm sorunu yoksa gebelik etme olasılığın var.
Eğer adet olursan bu ay olmamış demektir.
Adetin gecikiyor ise test yap canim çıkabilir varsa